Genom att utveckla de verktyg som behövs inom Design-to-Source Intelligence har Siemens Digital Industries nu alltså en kombination som ytterligare bygger på räckvidden för den globala ingenjörsgruppen, innehåll och digitala kampanjfunktioner till Supplyframes Design-to-Source Intelligence (DSI) nätverk. Source Intelligence-mjukvara och tjänster effektiviserar processen kring besiktning, utvärdering och integration av sånt som regulatoriska faktorer, teknikegenskaper, korrekta inköp, och sånt som har kapacitet att placera elektroniktillverkare i framkanten ifråga om att säkerställa ansvarsfulla inköp och efterlevnad.
Med Wevolver utökas den publika räckvidden, vässas Supplyframe-produktportföljen och man kan effektivt kombinera digital marknadsföring och integrerade kampanjprogram som inkluderar go-to-market-stöd och innehållsskapande.
Information om den senaste tekniken
Genom att nå miljontals ingenjörer per månad på sina webb- och sociala kanaler ger Wevolvers plattform tillgång till djupt informativt innehåll, praktiska resurser och den senaste utvecklingen inom teknologier som halvledare, robotik, AI och tillverkningsprocesser, vilket främjar en global gemenskap av innovatörer.
”Supplyframe och Wevolver stödjer båda ingenjörsproffs under hela deras forskning, utveckling och leveranskedja”, säger Bram Geenen, VD för Wevolver. ”Tillsammans ger vi ett ännu starkare värdeförslag till det globala teknikekosystemet och kommer att vara hemmet för den globala ingenjörsgemenskapen.”
”Tillägget av Wevolver till Supplyframe-portföljen förbättrar ytterligare Supplyframes förmåga att hjälpa tillverkare och distributörer att få den senaste tekniken framför ingenjörer när de undersöker morgondagens design”, säger Ryan Crouch, VP Sales of Media, eCommerce and DesignSense Solutions på Supplyframe.